Rendezvények betöltése

« Összes rendezvény

  • Ez az rendezvény elmúlt.

2021.06.04. - 09:00 - 15:00

Szervezőtől származó információ. Az információk hitelességét az NFSZK Nonprofit Kft. nem ellenőrizte.
Információ az rendezvény akadálymentességéről: könnyen érthető, online esemény

Magyarországon 1. nemzetközi szakmai konferencia

a könnyen érthető kommunikációs munkáról.

A konferencia témái

  • könnyen érthető kommunikáció
  • egyenlő esélyű hozzáférés

A konferencián szakmai nyelven beszélnek.

A konferencia programja ide kattintva elolvasható.

További részletek az esemény honlapján elérhetőek.

.

Helyszín

1097, Budapest, Ecseri út 3.
Budapest Magyarország

Szervezők

ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Könnyen Érthető Kommunikáció – Könnyen érthető élet közösség