Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.
Jelenleg Magyarországon
2775 koronavírusos emberről tudunk.
Már 312 ember halt bele a koronavírusba
és már 581 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Szerdán este
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
bejelentést tett.
Azt mondta,
hogy a magyar kórházak
felkészültek arra,
hogy több koronavírussal fertőzött
embert lássanak el.
Ezért lazított az eddigi szabályokon.
Budapesten
és a környékén található városokban
továbbra is kijárási korlátozás lesz.
A vidéki városokban
május 4-től
a következő szabályok lesznek:
– az üzleteknek nem kell bezárniuk délután 3 órakor
– megnyithatnak az éttermek,
kávézók teraszai,
kerthelyiségei
– kinyitnak a szabadtéri strandok.
Az üzletekben
és a tömegközlekedési eszközökön
a másfél méteres távolságot
továbbra is kötelező lesz tartaniuk
az embereknek egymás közt.
Továbbra is kötelező lesz
a maszk viselése is
ezeken a helyeken.
9 és 12 óra között
ezután is
csak a 65 év felettiek
mehetnek vásárolni
az élelmiszerboltokba,
drogériákba.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Hordj maszkot!