Magyarországon is terjed a koronavírus.
A koronavírus fertőzés lassítható, ha
nem megyünk közösségbe,
nem megyünk közel más emberekhez,
minimum 2 méter távol állunk másoktól.
Maradjon otthon!
Orbán Viktor miniszterelnök ma reggel elrendelte
a kijárási korlátozást.
A kijárási korlátozás március 28. naptól április 11, napig tart.
A kijárási korlátozás azt jelenti,
hogy minden ember maradjon otthon!
Csak az menjen az utcára, akinek dolga van.
Például kimehet, aki
dolgozni jár,
orvoshoz megy,
gyermekét viszi intézménybe,
Ki lehet menni levegőzni is, de
figyelni kell a 2 méter távolságra egymástól!
Az idős emberek csak 9 órától 12 óráig mehetnek vásárolni, ügyintézni.
9 óra és 12 óra között a fiatalok nem mehetnek vásárolni.
Az idős embereket védik ezzel, hogy
ne kapják el a koronavírust.
Tartsa be a kijárási korlátozás szabályait!
A szabály betartását rendőrök ellenőrzik.
A szabályok megsértése miatt fizetni kell.
A bírság lehet 5000 forint vagy akár 500 000 forint.