A foyatékosságtudományi felsőoktatási társadalmi innovációkat bemutató fejezetet Cserti-Szauer Csilla egyetemi tanársegéd, Sándor Anikó egyetemi adjunktus, Katona Vanda egyetemi docens és Könczei György egyetemi tanár jegyzi. A szerzők az ELTE gyógypedagógiai karán közel egy évtizede zajló participatív oktatási, kutatási és innovációs eredményeket összegzik. A Karon különleges módszertan mentén tanítanak együtt fogyatékossággal és nem fogyatékossággal élő oktatók a gyógypedagógiai és pedagógiai alapképzés kurzusain. Az oktatói tevékenység mellett közös kutatások is zajlanak például a személyi asszisztencia szolgáltatás kiterjesztése érdekében. A tanulmányhoz több szálon kapcsolódó, díjnyertes Együtt oktatunk! participatív felsőoktatási módszertan az ELTE bejelentett know-how-i között szerepel.
A korábban készült kiadványról leírás: https://www.elte.hu/content/inkluzivitas-a-felsooktatasban.t.20148
Az átvett cikk forrása: https://www.elte.hu/content/a-participativ-oktatas-mint-tarsadalmi-innovacio.t.25238